פרופ’ תמי קציר, ראשת מרכז אדמונד י. ספרא לחקר המוח בלקויות למידה, אוניברסיטת חיפה פרופ’ גור אלרואי, רקטור, אוניברסיטת חיפה
גישה מערכתית לחקר ילדים ונוער במצבי קיצון
ד”ר אדר בן-אליהו, אוניברסיטת חיפה
להיות ילד פלסטיני במערכת החינוך בישראל: זהות, זיהוי והזדהות
ד”ר איימן אגבאריה, אוניברסיטת חיפה
פערים ותהליכי אי-שוויון בגיל הרך בעקבות תקופת הקורונה
פרופ’ יאיר זיו, אוניברסיטת חיפה
ידע ועמדות של ילדים וגננות כלפי הגיוון בחברה הישראלית
פרופ’ מרגלית זיו, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש קיי
הגן שלי מגוון”- קידום סובלנות ופתיחות כלפי “האחר” בקרב ילדים וגננות בתכנית התערבות בערים מעורבות”
סמר אלדינה, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש קיי ד”ר אפנאן מסארוה סרור, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש דויד ילין פרופ’ שפרה שגיא, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ד”ר טלי זיו, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, מרכז מרטין ספרינגר מחמוד דאוד, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, מרכז מרטין ספרינגר
אמא, בגן שלנו יש ערביה”- השפעת הנכחתה של בובת הפרסונה נור על השיח התרבותי-פוליטי בגן“
דקלה אורן, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש דויד ילין
ד”ר תמר ורטה-זהבי, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש דויד ילין
מי בסדר למרות הסגר? חוסן ופגיעות של תלמידי בתי ספר יסודיים ערבים
פרופ’ מירי שרף, אוניברסיטת חיפה יאסר בשיר, אוניברסיטת חיפה כריסטין חורי, אוניברסיטת חיפה ראשא ריאן, אוניברסיטת חיפה
אתגרים ומשאבים בשימור ופיתוח רווחה נפשית ותפקוד של מורים/ות בתקופות הסגר השלישי
ד”ר שירי לביא, אוניברסיטת חיפה
שני חסיד-סלע, אוניברסיטת חיפה
התמודדות מורים עם מציאות משתנה: בחינת תחושתהמסוגלות להוראה בצל הקורונה
ד”ר אורלי ליפקה, אוניברסיטת חיפה
ד”ר מרים שריד, המכללה האקדמית גליל מערבי
קידום היכולת של מורים ושל תלמידים לדון באופן בונה בנושאים שנויים במחלוקת: מחקר מבוקר בבתי ספר
שירי גודיאנו-בר, אוניברסיטת חיפה פרופ’ נאוה לויט בן-נון, המרכז הבינתחומי הרצליה ד”ר מיכל רייפן תגר, המרכז הבינתחומי הרצליה
חינוך להשתתפות במצבים של קונפליקט חברתי: על (אי) ניקוי הפוליטיקה במועצות נוער מעורבות לערבים ויהודים
טל ניר, אוניברסיטת חיפה
ד”ר לטם פרי-חזן, אוניברסיטת חיפה
הבטחת זכויותיהם של ילדים ונוער בישראל בעת משבר הקורונה- מבט לאור האמנה הבין-לאומית בדבר זכויות הילד/ה
דניאלה זלוטניק-רז, אוניברסיטת חיפה ד”ר תמר מורג, האוניברסיטת העברית בירושלים ד”ר טל ארזי יעל סבג
השפעת הקורונה על שטף הקריאה וההבנה של ילדים דוברי עברית בכיתה ב
ד”ר שלי שאול, אוניברסיטת חיפה
פרופ’ תמי קציר, אוניברסיטת חיפה
ד”ר אורלי ליפקה, אוניברסיטת חיפה
הקשר בין מאפייני התמודדות ההורים למצוקה רגשית בקרב ילדיהם בזמן משבר
ד”ר נגה כהן, אוניברסיטת חיפה ד”ר פלורינה יוזפובסקי, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ד”ר נועה גירון-סלע, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ליאת ישראלי-רן, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
התנהגות רגשית של הורים וילדים בגיל הרך בתקופת הקורונה
ד”ר רותם שפירא, מכללת לוינסקי לחינוך ואוניברסיטת תל-אביב
השפעת הסגר בעקבות התפרצות COVID19 על התפתחות שפה של פעוטות בישראל וברחבי העולם
ד”ר הילה גנדלר-שלו, אוניברסיטת חיפה
ד”ר נעמי הברון, אוניברסיטת חיפה
ביטויים של קשר ודרכי הוראה בסרטוני ווטסאפ שגננות שלחו לילדי הגן בתקופות הסגר במגפת הקורונה
ד”ר סיגל אחיטוב, אורנים המכללה האקדמית לחינוך
שי רגב, אורנים המכללה האקדמית לחינוך
השפעת מיינדפולנס על הרווחה הנפשית של אימהות ועל מערכות היחסים שלהן עם ילדיהן במהלך הסגר הראשון בתקופת הקורונה
פרופ’ אביבה ברקוביץ’-אוחנה, אוניברסיטת חיפה
ד”ר שירי לביא, אוניברסיטת חיפה
ליאת בן-אוריאל מעוז, אוניברסיטת חיפה
הסתגלות פסיכולוגית של מתבגרים לאחר הסגר: תפקידם של סגנונות ויסות רגשות של מתבגרים ואמותיהם
ד”ר מוטי בניטה, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
פרופ’ מיה בניש-וייסמן, האוניברסיטה העברית בירושלים