ספרא בשדה החינוכי
"חֲנֹךְ לַנַּעַר עַל פִּי דַרְכּוֹ" משלי כ"ב, פסוק ו'

מובילים שותפויות אקדמיה – שדה למימוש הפוטנציאל של כל ילד וילדה

כוחה של קהילה: הובלת קהילות לומדים, המשלבות למידת עמיתים, שיתוף ידע ורעיונות בקרב אנשי חינוך ובקרב ילדים

לללמוד מתוך החוויה:
פיתוח סקרנות ולמידה עצמאית דרך מִשְּׂחוֹק, טכנו-פדגוגיה, חדשנות, ועבודה “דרך הידיים”.

.

לראות את הילד:
כלים המבוססים על גישת הילד השלם, הוראה קשובה לפרופיל התלמיד, התקדמותו ורגשותיו המגוונת, מבוססות מחקר עדכני ורחב היקף

רגש, קוגניציה ומה שביניהם: שילוב של למידה חברתית רגשית (SEL), ערכים וחיבור לטבע בהוראת אוריינות וקוגניציה.

טובי המומחים: חוקרות וחוקרים מובילים בעולם, היושבים בראש וועדות מקצוע של משרד החינוך

מהמעבדה לכיתה: תוכניות התערבות מובילות בארץ להוראה בכיתה המגוונת, מבוססות מחקר עדכני ורחב היקף

מומחיות רב תחומית במגוון גילים

פונקציות ניהול ואסטרטגיות למידה

אוצר מילים

קריאה וכתיבה

התמחות בקשיי למידה

העצמה רגשית וכמותית

אוריינות כמותית

חדשות ואירועים קרובים

השתלמות חדשה נפתחה! “במלוא מובן המילה” – השתלמות ייעודית מעמיקה של ידע אוצר מילים. צפו במצגת החשיפה לקהל היעד ולפרטים נוספים.

יום העיון השנתי “מעגלים נסגרים: מחקר, הערכה והוראה” מטעם החוג ללקויות למידה ומרכז אדמונד י. ספרא לחקר המוח בלקויות למידה יתקיים בתאריך 7.6.23. להזמנה ליום

קבוצת עבודה הוקמה בנושא קידום שותפויות מחקר – פרקטיקה בחינוך, ביוזמת המדענית הראשית במשרד החינוך וקרן יד הנדיב. בקבוצה משתתפת חברת צוות החוקרות הקליני, פרופ’

“עבודה עם מערכי השיעור וחומרי תוכנית אור” – צפו בשחר דותן מציגה את חומרי התוכנית מתוך השתלמות המורים

“אי של הבנה” – לומדים בתוך אי – צפו בד”ר אורלי ליפקה המסבירה על התוכנית “אי של הבנה

“מילים שמנסות לגעת: כוחן של מילים ומשוב בקידום תלמידים מתקשים”. הרצאתה של פרופ’ תמי קציר ביום העיון של אגף לקויות למידה